søndag 30. januar 2011

Oggi è il mio compleanno!

Jeg har bursdag i dag! Dagen ble feiret i går, med en ganske så god middag, om jeg skal få si det selv.

Meg og Erika 
Vegetarlasagne, salat med gorgonzola, valnøtter og pære, focaccia og hummus


Antonio hjalp meg med det etter hvert ganske så fine gelétoget

På sjuende forsøk klarte gjestene å gjette at det var et tog

De hadde aldri sett et gelétog før.

Og jeg hadde ikke spist gelé på mange år! (Og aldri sammen med vin. En litt spesiell kombo)

Klokka tolv fikk jeg sunget bursdagssangen på spansk...

og tysk....samt italiensk, engelsk og svensk! (Etter at jeg minnet Erika på hvordan den svenske bursdagssangen var)

Av Antonio og Gabriella fikk jeg denne fanatastisk fine pakken, med masse forskjellige snøkrystaller klippet ut i papir. Disse industriell design-studentene er sjokkerende kreative.

Inne i snøkrystallene lå en like fantastisk veske som en italiens dame spaserte rundt i Torino med på 50-tallet.

Jeg fikk lurt norske flagg på alle gjestene: Erika

Antionio

og Änn







Planen min for dagen var egentlig å gå rundt i byen og spise masse is, men ettersom Torino for anledningen har skrudd av vårsjarmen og heller gir meg høljregn med innslag av sludd, går heller Antonio og jeg på yndlingscafeen min og drikker te. Jeg elsker å ha bursdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar