torsdag 27. januar 2011

Romeo & Giulietta


Nå er jeg på plass i Torino igjen, etter juleferie i Norge. Og i dag har jeg vært og signert kontrakt for fem ny måneder i leiligheten! Så da blir det Piemonte ut juni.

I går var jeg og så Romeo & Giulietta på La Perla (dagsenteret for psykisk uviklingshemmede hvor jeg jobber frivillig). Jeg har vært med på øvinger i høst, men det var første gang jeg så forestillingen med publikum og kostymer. FANTASTISK! Dere skulle vært der, men jeg legger i kompensasjon ut noen bilder av beklageligvis veldig dårlig kvalitet. 



Christian som ROMEO!
Romeo er en storsjarmør, akkurat sånn som Christian.
Alle damene er forelska i ham.


Familiene Montague og Capulet er uvenner.



Cynthia som Giulietta i den klassiske balkongscena.
"Oh Romeo, Romeo, perché sei tu Romeo?"


Men bryllup blir det til slutt.

Å nei, Romeo er død av gift! Alle sørger og angrer seg for uvennskapet.
Men så våkner Romeo opp, og alle lever lykkelig i alle sine dager.
(En litt alternativ slutt ved La Perla. For hvorfor skal de dø,
når de er så forelska i hverandre? Jeg er helt enig.
Min yndlingsversjon av Romeo & Julie.)





1 kommentar:

  1. HAHAHAHHAHA elsker at de "tenker utenfor boksen" der på La Perla! hahaha Sigrid du er så morsom!

    SvarSlett