mandag 25. april 2011

Vintage i Fontenay


Etter å ha vært i ørten vintagebutikker i løpet av mine to friske dager i Paris annonserte Diana da jeg ankom Fontenay at vi snart skulle på min yndlingsaktivitet: bruktmarked! Så etter litt festforberedelser bar det av sted til Emaüs, et bruktmarked i Fontenay. Snakk om valuta for pengene i forhold til i Paris! 



Jeg kjøpte:

En ganske harry solhatt fordi jeg alltid får vondt i hodet i sola

Rutete bag jeg skal bruke som gymbag (tre euro!)


Brun skinnveske av typen jeg har åtte hundre prikk like av fra før av men som jeg alltid må kjøpe flere av likevel jeg liker dem så godt (to euro!)

Marineblå ulljakke med gullknapper (én euro!!)

Og best av alt: seks espressokopper med skåler, i tynt porselen med ulike veteranbilmønstre (to euro!). 

Søstrene: meg, Élora og Diana
Rådhuset i Fontenay-le-Comte

2 kommentarer:

  1. 1. Jeg dør av de koppene.
    2. Utsagnet mitt om at du har en billiardz brune skinnvesker står. (Men ja, den var jo billig) ;)
    3. Du kommer til å bli finere enn Kate Middleton i den blå genseren + hatten!

    SvarSlett
  2. De tingene er alt jeg noengang ser etter i butikker, men aldri finner! og ja maja - KAAAAATE middleton! jeg får tårer i øynene hver gan jeg tenker på Westminster Abbey

    SvarSlett